Sider

mandag 8. august 2011

å starte noe nytt

En fersk blogger melder sin ankomst inn i bloggverden, og jeg gleder meg virkelig til dette nye. Det er mye som er nytt for tiden, og mye som skal begynne på nytt igjen for min del. Det føles nesten som om det er 1 januar, forskjellen er bare at dette ikke er noen tomme nyttårs forsetter.

Bloggingen er ny, og dette har jeg gledet meg til! Blir godt å få satt meg ned innimellom og bare skrive litt, så får vi se hva skrivekløen resulterer i.

Etter noen litt dvaske år, og noen barselkilo som har satt seg godt på kroppen, tenker jeg å komme meg litt mer ut på tur, og få igang treninga. Kjenner virkelig at det kunne vært godt med en kropp med litt mer energi, så jeg satser på å, om ikke nærme meg gamle høyder, så iallfall forbedre både kondisjon og styrke. Gleder meg!

Og så har jeg også tenkt å legge om kostholdet litt, kommer ikke til å klare noen streng diett, men skal prøve å holde meg unna brød og pasta ei stund, og selvfølgelig også sjokolade;)

Nytt av året er også min tilværelse som tobarnsmamma, og jeg må si at jeg har stor respekt for alle tre og firebarnsmammaer!! Det er jammen ikke lett å få tid til alt man har lyst til, og tid til meg selv er det aller minst. Men nå som jeg skal så mye nytt, er også målet mitt å klare å få mer ut av dagene mine, mer til guttene, mannen, og mer tid til meg.
Og jeg kjenner at jeg er klar!!
Så får dagene vise oss resultatet av alt dette nye......

Jeg gleder meg, og det er jo det viktigste, å glede seg over dagene og livet!
Glede gir energi, og med mer energi får man også gjort mer!

1 kommentar:

  1. Halla!! Grattis med blogg!!
    Blir spennende å følge deg fremover!
    Må bare komme inn til "by'n", så kan vi gå tur rundt vollen - det er en flott runde!!
    Kult navn på bloggen forresten. Du har sett filmen skjønner jeg?!
    Gler meg til fortsettelsen! KLEM!

    SvarSlett