Sider

søndag 21. august 2011

Drømmer......


Min barndoms utsikt fra stuevinduet fremkaller mange gode minner,
med denne fantastiske utsikten for øyet har jeg drømt mange gode drømmer!

Jeg har alltid vært en drømmer, mer før enn nå kanskje,
men det har med tidsbruk å gjøre:)
Før familietilværelsen kunne jeg sitte i timesvis og bare la tankene fly, og den følelsen er bare helt fantastisk.
En frihetsfølelse bedre enn noen....

Nå for tiden er det alltid noe som skal tenkes på,
huskes på og kanskje planlegges til neste dag,
og da brukes ikke pausene i dagene til drømerier mer.

Men jeg kjenner at det kunne ha gjort godt,
å drømme litt mer.
Ikke nødvendigvis store urealistiske drømmer,
men tanker om hvordan dagene fremover vil bli.

Man har godt av å la tankene fly,
fylle hodet med gode ting,
og legge bort jobb og andre ting som stresser.

Det er dagens oppfordring til deg,
tillat deg å drømme litt,
vær 14 år igjen,
kjenn at livet er enkelt igjen.....

Ah, hvilken lykke!!

1 kommentar:

  1. Liker tankespinnet ditt....
    Det var litt sånn bloggen min var i begynnelsen, før fokuset kom på bildene og teksten ble tynnere og kortere. Men innimellom så glimter jeg til med litt tankespinn jeg også.

    Og litt dagdrømming er vel bare sunt og nødvendig for oss alle, tror jeg! KLEM!

    SvarSlett